Awwww me and Charlie disagree!! Chacha is an adorable sleeping beauty!! We look forward to seeing your macho pics, handsome BoBo! Take carex
kitty:thx and happy day for u and charlie
Same wif my Eichik... tido tido tidooo
well...i dulu pun ada kucing tapi dan passed away.I named it "Pasar" coz u know why, sebab i jumpa dia masa kecik kat pasar.Dia tak suka tidur tapi suka jaga orang tidur..bila kita tidur, dia duk sebelah sambil perhatikan kita tidur...
Chacha tido nak membesokan badan huhuu..tak sabar nak tggu pic Bobo yg gojes ituh *wink
lieya:cats loves to dream i think hihihJSS: sweet nya ur catmeowmy:ChaCha mmg domok pun hahaha
jeles aku tak boleh bela kucing!!!
I think Chacha is a professional napper!I am co-hosting a blog hop today, please hop by and pawticipate!
eh wah, BoBo kaki melaram, ek :)
Post a Comment
"demi jiwa yang berada di tangan ALLAH"
9 comments:
Awwww me and Charlie disagree!! Chacha is an adorable sleeping beauty!! We look forward to seeing your macho pics, handsome BoBo! Take care
x
kitty:
thx and happy day for u and charlie
Same wif my Eichik... tido tido tidooo
well...i dulu pun ada kucing tapi dan passed away.I named it "Pasar" coz u know why, sebab i jumpa dia masa kecik kat pasar.Dia tak suka tidur tapi suka jaga orang tidur..
bila kita tidur, dia duk sebelah sambil perhatikan kita tidur...
Chacha tido nak membesokan badan huhuu..
tak sabar nak tggu pic Bobo yg gojes ituh *wink
lieya:
cats loves to dream i think hihih
JSS:
sweet nya ur cat
meowmy:
ChaCha mmg domok pun hahaha
jeles aku tak boleh bela kucing!!!
I think Chacha is a professional napper!
I am co-hosting a blog hop today, please hop by and pawticipate!
eh wah, BoBo kaki melaram, ek :)
Post a Comment